Orbis Communications Socialis 2005. International Theological Revue of Social Communication
  • Wydanie: pierwsze
  • Miejsce i rok: Lublin, Norbertinum, 2006
  • Objętość: 91 s.
  • Format: 145 x 200 mm
  • Oprawa: miękka klejona
  • ISBN: 83-7222-256-8
  • ISSN: 1895-4979
10,00 PLN

 

 

Spis treści

1. Tadeusz Zasępa, Media and public opinion
2. Andrzej Baczyński, Local and social television in service to customers
3. Radek Mezulanik, Catholic minority and public opinion in Czech republic
4. Lubomir Petrik, Greek-catholic church presentation in electronic and press media in Slovakia at present days
5. Juraj Spuchlak, Positive discrimination of minorities and public opinion in Slovakia
6. Gabriel Pala, Slovak web-sites with religious themes
7. Slavko Ganaj, Media preception of national minorities in Slovakia
8. Radek Mezulanik, It is not czech like a czech...
9. Martin Paral, Psychological aspects of longing for to have and to own in advertisment
10.Anton Parilak, Communication in mariage
11. Alzbeta Parilakova, Maria - woman of effective communication

 

więcej o książce
zwiń
Polecane

Powieść o losach polskiej kawalerii we wrześniu 1939 r.

Książka Konstantego Rostworowskiego należy do kręgu tych, jakie ukazują świat, który nieodwracalnie już przeminął.